GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
- Biztonságos online bankkártyás fizetés (Shopify Payments)
- Utánvétes fizetés a futárnál (készpénzben vagy bankkártyával)
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
GLS futárszolgálattal a szállítási idő általában 2-4 munkanap, de ez függ a választott szállítási módtól és a termék elérhetőségétől.
Express One ingyenes szállítással, külső raktárból, a szállítási idő 8-12 nap.
Hétvégén és ünnepnapokon a kiszállítás szünetel.
Mennyibe kerül a szállítás?
GLS futárszolgálat esetén a házhozszállítás ára: 1980Ft.
Express One futárszolgálattal, külső raktárról (8-12 nap) a házhozszállítás ingyenes.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?
Miután a rendelést feladtuk, e-mailben értesítést küldünk a csomag nyomkövetési adataival. A nyomkövetési szám segítségével a futárszolgálat weboldalán bármikor megtekintheted a csomag aktuális
helyzetét.
Mit tegyek, ha nem leszek otthon akkor, amikor a GLS kézbesíteni fogja a csomagot?
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind
SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely
időintervallumban szállítja a futár a csomagot.
A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.
A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?
Természetesen! A 14 napos pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk, ha nem vagy elégedett a termékkel. Ez időn belül visszaküldheted számunkra és
mi nem kérdezünk, csak megtérítjük a rendelésed árát.
A terméket eredeti állapotában és csomagolásában szükséges visszatéríteni.
Milyen garancia vonatkozik a termékekre?
Műszaki termékek esetén 12 hónap garanciát vállalunk olyan jellegű meghibásodásokra, amelyek nem a felhasználó által történtek.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Kérünk, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy
elindíthassuk a visszaküldési folyamatot.
Email címünk: rendeles@mirelya.hu
Mikor kapom vissza a pénzem a visszaküldött termék után?
A visszaküldött termék beérkezését és ellenőrzését követően a vételárat
14 napon belül visszatérítjük az általad bankszámlaszámra.